Te miért nem vásárolsz környezetbarát termékeket?

Erre a kérdésre általában azt a választ kapom, hogy azért, mert sokkal drágábbak.
Elkezdtem hát kutakodni egy kicsit a témában és csináltam egy táblázatot az eredményről.
Megnéztem pár terméket az Anya Bioboltja webshopban és megnéztem pár terméket egy bevásárló központ online bevásárló felületén. Szigorúan az AZONOS kiszerelésű termékek árait néztem. Minden árat, amit feltüntettem kiszámoltam liter árra, mert így pontos az összehasonlítás.
ZÖLD szín jelzi a webshopban kapható, vízszintes tengely alatt megnevezett termék liter árát.
KÉK szín jelenti a máshol kapható legolcsóbb hasonló termék liter árát.
PIROS szín jelenti a máshol kapható termék hasonló termék legmagasabb liter árát.

Az összehasonlítás nem teljes körű, csupán egy bevásárlóközpont oldalát néztem meg, de szerintem elég szépen levonhatóak a következtetések!😉


Mint látjátok a webshopból megnevezett termékek ára egyedül a vízkőoldónál nincs a min és a max ár között. Szerintem nyugodtan elmondhatjuk, hogy a környezetbarát termékek ára eléggé "átlagos"! 😅
És ha vannak emberek, akik megveszik a piros oszlop által képviselt termékeket is nem is értem miért nem választanak inkább egy olcsóbb terméket, ami még nem is árt a környezetnek, meg nekünk...

Ti hogy döntötök ezek után?
Elgondolkodtató, nem?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mosható intimbetét - ez most komoly?

Mit jelentenek az összetevők a termékek hátoldalán?

Mosipelusok, avagy a legkedvencebb kedvenc témám :D