Mosható intimbetét - ez most komoly?

Igen, persze! Miért is ne?  😊

Azokon a bizonyos legutáltabb napjainkon fáj a fejünk, a hasunk, görcsölünk, ingerültek vagyunk, fáradtabbak, mint szoktunk és alig várjuk, hogy túl legyünk az egészen. Nem csak a ciklusunkon, de az egyes betét, vagy tampon cseréken is szeretnénk minél előbb túl lenni, ami úgy a legegyszerűbb, ha mindent gyorsan elrejtünk egy kuka legmélyén! Ki akarná még napokig újra és újra látni őket és ismét kézbe venni?
Egy átlagos 8-10.000 tampont vagy betétet használ el élete során. Ezek sajnos pont úgy szennyezik a környezetünket, mint az eldobható pelenkák, mert ezek sem bomlanak le. Engem elborzaszt, ami ma a bolygónkkal történik, így mindennel kapcsolatban keresem az alternatív megoldásokat. Így találtam rá a mosható betétek modern változatára.


https://www.anyabioboltja.hu/noi-higienia-140/intimbetetek-157


Nagyon furcsa volt elképzelni, hogy majd a használt betétemet mosogassam, de nem is vészes. Biztos, hogy sokan undinak tartják és túl sok macerának gondolják, hogy betétet mossanak, de én kipróbáltam és tapasztalatból mondhatom, hogy az extra macera nekem kb 10-15 perc / ciklus.
Nem rég kezdtem, pár hónapja csupán a használatát, de leírom, hogy nekem ennyi idő alatt milyen szokásom alakult ki a mosásukra.
Szóval használat után én lecsapatom otthon a kádban. Előfordul, hogy míg zuhanyzok, addig ott ázik a lábam alatta a kádban a napi adag. Fürdés után kicsit megdörzsöl víz alatt, aztán jó erős mosószódás vízbe áztatom őket. Másnap és harmadnap ugyanez. Harmadnapra összejön egy adag ruha a mosógépbe.  Kiveszem a betéteket, egész jól kiáznak, bedörzsölöm marhaepe szappannal, átsikálom kefével, majd bedobom a gépbe és kimosom őket a ruhákkal együtt. 40 fokon, mosódiós mosógéllel és teafa illóolajjal kevert mosóparfümmel mosok.
Itt az eredmény. Az alsó betét vadi új, a felette lévő a többször használt, többször mosott. Talán a citromsárgán látszik egy nagyon halvány folt. Fél év múlva csinálok egy új videót és frissítem a tapasztalatokat, ígérem 😉






Igen, igen tudom, pár hónap után megmutatni, hogy milyen szépen ki lehet mosni, nem nagy kaland és idővel biztos csúnyábbak lesznek a nedvszívó oldalaik, de a mintásak mindig szépek maradnak majd.
Nekem a gyönyörű minták kedvet hoztak, szinte várom, hogy megjöjjön, mert újabb és újabb mintákat veszek és alig várom, hogy felavathassam őket 😅😅😅


https://www.anyabioboltja.hu/noi-higienia-140/intimbetetek-157


A mosható betétekből több méretet is megtaláltok az Anya bioboltja webshopban. Választhattok közülük attól függően, hogy a ciklus elejére, közepébe vagy végére szeretnétek használni, vagy választhattok a testi adottságaitoktól függően. A hosszal általában picit nő a szélességük és a vastagságuk is.

Bátran próbáljátok ki Ti is valami cuki mintával!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mit jelentenek az összetevők a termékek hátoldalán?

Mosipelusok, avagy a legkedvencebb kedvenc témám :D